Saturday, December 8, 2012

yabedabedu!!

Assalamualaikum cinta...fuh3...berabuk sudah blog ni.
hampir setahun x menjelajah blog sendiri.
minggu ni exm lagi.hidup aku penuh dgn exm.ni baru exm dunia,otak dah serabut.belum exm akhirat.Allah.='(
hari ini, 8/12/12.
gaza menyambut hari tertubuhnya Hamas buat ke-25.
sekarang berita dunia penuh dgn isu gaza.bagi aku,gaza juga tanah air aku.satu hari nanti akanku jejak kaki ke situ seperti mana aku merindui untuk menjejakkan kaki ke masjidil haram.
di saat ini,kanak-kanak gaza sudah pun memahami erti jihad dlm hidup mereka.aku?
masih dlm kemelut exm.Allah...xpe2.mumtaz utk ummah,bukan kau xde cita2 ke arah itu.tpi jln msih pnjang dan belum berkesempatan.cuba mencari alasan utk menyedapkan hati.
ok...dear exm,please be kind to me.

oral radio=10/12/12

conservative dentistry=12/12/12(tarikh keramat tu)



prosthodontics=15/12/12


nota keyboard: ingat aku dlm doamu

No comments: